pátek 3. května 2013

Něco málo k úvodu


Ahojte ,vítejte na mém novém blogu,poprvé pracuji s blogshotem tak snad mi prominte moje nedokonalosti,jinak mám svůj druhý blog,spíše deníčkový ZDE ,který stále vedu a nehodlám sním nějak skončit,tento blog bude zaměřený na moje knižní já,prostě moje závislost knihy,přidám sem nějaké ty recenze,a vše so se týká knížek ,nebo i nějaké ty filmové receze se tu mohou objevit,doufám že s tímhle blogem ,jen tak neseknu přece jenom,blog.cz,má svoje výhody a už na něm blogu kolem 5 let ;).Takže přeju vám ať zde najdete to co hledáte a zalíbíte si to tu ;).
Large
<3 Teddybear ;)

1 komentář:

  1. Vypadá to tu dobře :) taky jsem zkoušela blogspot.cz, ale úplně nejlehčí to zase není.. ale zase taky ne úplně nejtěžší. Trochu jsem včera něco poupravovala, kdybych chtěla někdy přejít, ale v nejbližší době takový přestup nechystám :)

    OdpovědětVymazat